Půjčovna obytných aut (Vysočina – Praha) – Zde začíná Vaše dovolená

Legoland Německo obytným autem

Naše cesta začala v sobotu. Asi před měsícem jsme se rozhodli, že si zajedeme do Legolandu. Cestujeme nejradši našim obytňákem. Do  cestovní skupiny se kterou vyrážíme patří tři dospělí, já manžel moje sestra a manželův bratranec a naše dvě dítka 8 a 11 let, tentokrát jsme přibrali ještě synovce 9let. Po celoodpoledním balení a nakládání a umačkávání, protože sedm lidí v obytňáku je dost jsme vyrazili. Měli jsme před sebou krásných 618km. Děti jako tradičně celou cestu zírají na dvd okna by tam ani nemusala být. Ve dvě v noci končíme na odpočívadle a ukládáme se ke spánku divím se že v těch sedmi to zvládáme celkem vpoho nikdo nebyl ušlapán.Ráno nás budí uvnitř příjemný zvuk deště při vystrčení hlavy z auta už to není taková nádhera. Rozholi jsme se, že tomu ujedem. Za hodinku jsme u jezera Forgensee déšť nepřestává, ale jsme drsňáci a jdem na procházku děti se vracejí mokrý jak bobři. Po obědě začíná svítit sluníčko tak vyrážíme na zámek Neuswanstein. Koukáme na něj už přes jezero dalekohledem ale konstatujeme, že to není on to bude nějakej panelák. Když se dostaneme blíž tak naše zjištění je, že je to on ale celý v lešení. Máme zas pech vydáváme se pěšky nahoru, ale z druhé strany je opravdu nádherný a ta přírodní scenérie okolo je nádherná nakonec vyhráváme nad počasím i nad lešením. Po nádherné prohlídce vyrážíme k Legolandu před námi asi 150 km. Večer dorážíme do kempu Feriendorf, který patří k Legolandu pro děti fakt nádhera jedno dětské hřiště vedle druhého. V kempu čisťoučko mají dokonce dětské záchody a umyvadla. Ráno posnídáme už za hezkého počasí a přejíždíme na parkoviště k Legolandu. Děti jsou v sedmém nebi vzhledem k tomu že nejmenší člen výpravy měří 125 cm tak už můžeme na všechny atrakce. Děti nemají čas se ani najíst je úterý pro němce normální všední den tak nikde nejsou žádné fronty na některé atrakce musíme několikrát. Večer úplně vyřízení přejíždíme na odpočívadlo směr domů a uleháme ke spánku. Při cestě domů druhý den se stavujeme ještě na na přehradě Hracholusky kde si grilujeme  maso a děti se celý den rochní v bahně u vody. Když je spatřuji při odjezdu nejradši bych je nechala jet ve sprše. Všichni spokojeně a zdraví dorážíme domů a těšíme se na další cestování.