Půjčovna obytných aut (Vysočina – Praha) – Zde začíná Vaše dovolená

Výlet obytným autem

Příspěvek našeho desetiletého syna Jiříka

Hned co jsme si půjčili obytné auto začala napjatá atmosféra.Už předtím jsme měli rozvrhnuto kam vyrazíme.Trasa začínala v Havlíčkově Brodě potom jsme chtěli jet na Slovensko a ze Slovenska do Maďarska a v Maďarsku jsme se chtěli podívat do Nyjegházy a zas zpátky.

První stanoviště byla Pálava! Dojeli jsme a hned jsme skočili do křišťálové vody bylo horko 30 stupňů Celsia proto jsme roztáhli markýzu máma začala vařit oběd a sestra si vybalila hračky ještě ten den jsme vyrazili dál.Dojeli jsme do kempu Zelená Voda kde byl úžasný pískoví lom ale přijeli jsme v noci a tak jsme šli hned spát.Ráno se máma už od sedmi koupala a já jsem chytal rybičky co plavali v mělké vodě.večer jsme si udělali táboráček a hajdy na kutě.Další den jsme se probudili a jeli jsme do hradu Heleke kde jsme si dali výborný oběd a ještě ten den jsme jeli dál.potom jsme navštívili hrad a koupaliště v Egéru.Potom jsme jeli docílit naší výpravu v Nyjargháze táta běžel 5 km a potom jsme jeli přespat jezeru Tisa kde jsme byli také na ukrutně vysoké rozhledně tam jsme přespali.Potom jsme znovu navštívili Nyjargházu kde táta Běžel tentokráte 10 km.Následujícího dne jsme jeli do největšího Evropského aquaparku  Hajdůsboslo a tam jsme užili atrakcí. .Když jsme se probudili vyrazili jsme na jezero Balaton kde jsme si krásně zaplavčili a úžasně jsme se sklouzli jsme se na tobogáně a poté supr koupačce jsme vytáhli gril najedli jsme se a vyspali.a potom jsme vyrazili domů. Počasí se vydařilo a celý výlet jsme si jak se patří užili. Hned jak jsme se vrátili už padali otázky kdy pojedeme zase. Obytné auto bych všem vřele doporučil je to zážitek. Úžasné.